piątek, 24 stycznia 2014

Takie sobie przewitanie- czyli pierdzielenie o Szopenie.

Jak pewnie widzicie jest tu nietypowo. Tak, postawiłem na inność. Polski, prosty tytuł, chmurki, brak zdjęć członków koreańskich zespołów w tle czy na nagłówku. Jest po mojemu, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Od razu mówię, na razie planuje opowiadania wyłącznie o EXO. A głównie to Kaisoo i Baekyeol, ale nie wykluczam też innych pairingów. No, to jak Wam się tu podoba? Koniecznie mi powiedzcie co sądzicie o tuym nietypowym wyglądzie blogaska i nazwie. Wasze zdanie jest kluczowe, więc liczę na Was!

7 komentarzy:

  1. Mam do Ciebie dwie sprawy. Po pierwsze, jak będziesz pisać o Kaisoo to bądź pewien, że będę często odwiedzać tego bloga. Po drugie, bądź tak dobry i dodaj obserwatorów ouo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Będe pisał o Kaisoo na 100%, więc czekam na Twoje opinie :D
      2. Obserwatorzy dodani, wybacz, że dopiero teraz, ale zupełnie zapomniałem o dodatkach D:
      Pozdrawiam :*.

      Usuń
  2. Wchodzę na Twojego bloga i normalnie tak sobie trochę umarłam... Bo tutaj jest niesamowicie słodko. Wszystkie chmurki jakby się do mnie uśmiechały. (i nie, nic nie paliłam)
    No a już w ogóle masz moje serce za słowo "Kaisoo" - nie pozbędziesz się mnie :>
    Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu strony oraz duuuuużo weny!
    Możesz usunąć tylko weryfikację komentarzy, bo to strasznie denerwuje :D Chyba, że Tobie pasuje, to spoczko ^^
    Hwaiting~! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo fajnie bo ja kocham kaisoo jak i Baekyeol po prostu zakochałam się ooo i jeszcze wygląd bloga taki słodki Kocham już ten blog nie mogę się doczekać opowiadań:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Award, więcej informacji tutaj:

    http://xo-exo.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pytania odpowiadają wszyscy nominowani, po czym sami zadają 11 pytań i wskazują 11 blogów (w tym nie mogą wskazać tego, od którego dostali nominację) Masło maślane, mam nadzieję, że jakoś to wytłumaczyłam :'D
    Miłego dnia! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. PODOBA NAM SIĘ. TO NIE JE WATTPAD. POPIERAMY ORYGINALOŚĆ! TRADYCJA! Życzymy powrotu weny!

    OdpowiedzUsuń